Marketing nieruchomości, czyli sposób na klientów

Nowe mieszkania sprzedają się świetnie. Wyniki firm deweloperskich są ciągle dobre. Ale dynamika sprzedaży spada. Hossa już za nami – twierdzą analitycy. Co zatem robić, by nadal wygrywać z konkurencją w walce o klientów?

18 września 2017 roku – w warszawskim DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw – odbędzie się I Forum Marketingu Rynku Deweloperskiego. W czasie spotkania będzie mowa o skutecznym wsparciu sprzedaży nieruchomości na rynku pierwotnym.

Zapraszam na sesję, którą poprowadzę: „Jak podawać informacje do mediów, aby dziennikarze chcieli z nich korzystać i prosili o więcej”.

Niedawno pisałam, że deweloperzy mogą wznosić toasty, bowiem ceny nowych mieszkań systematycznie rosną, choć zwiększa się ich podaż. Firmy budują więc jak szalone, chcąc skorzystać z apetytów inwestorów. Czy to nie stanie się jednak dla nich powodem do zmartwień.

W pierwszej połowie 2017 r. na sześciu największych rynkach w kraju (Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Poznań, Łódź) deweloperzy wprowadzili do sprzedaży 33,4 tys. mieszkań i aż 441 nowych etapów inwestycji. W całym 2017 r. rozpoczną budowę ponad 100 tysięcy lokali. To także rekord – tak wynika z najnowszych danych firmy Reas. Od stycznia do końca czerwca firmy znalazły chętnych na 36,4 tys. nowych lokali.

Hossa trwa kolejny już rok, co kwartał wyniki są lepsze. Kiedy zabraknie kupców? Jak się przygotować do nowej sytuacji na rynku? Czy media mogą pomóc w wyróżnieniu się od konkurencji.

Zapraszam 18 września na swój panel w czasie I Forum Marketingu Rynku Deweloperskiego.